Forum Dekanoi i Drugi Świat - wkrocz w magiczny świat dzikich kotów. Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Rangi profesje

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Dekanoi i Drugi Świat - wkrocz w magiczny świat dzikich kotów. Strona Główna -> FAQ / Rangi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Kayrena
| Archanioł |



Dołączył: 31 Sie 2013
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Samica

PostWysłany: Nie 14:50, 27 Kwi 2014 Temat postu: Rangi profesje

Każda osoba o wysokim stanowisku (np. mistrz gry, redaktor, admin, grafik czy moderator, oraz osoba która wybłaga o to admina i ma dobry pomysł na kartę postaci) moze wymyślić sobie własną, zabawną rangę (na przykład Sęp Dziennikarski - ranga dla redaktora gazetki). Jeśli macie dobre pomysły na rangę prywatną, prosimy pisać do admina - kto wie, może okażą litość i wyrażą zgodę ;D

Rangi Ogóle

Przywódca (szatan / archanioł / Wielki Brat / Hugenot'Voc )
Czyli najwyższy kot w gildii. Jego zdanie jest decydujące, acz nie jest on Tyranem - wysłuchuje swoich współtowarzyszy w ważniejszych sprawach. To on decyduje o rozpoczęciu wojny czy zawiązaniu pokoju, oraz organizacji świąt lub nadawaniu stanowisk.

Młode / Dojrzewający / Dorosły
Najpospolitsze rangi. Młode posiadają tę rangę tylko gdy mają od 3 miesięcy do najwyżej roku. Następnie po uzyskaniu odpowiedniej ilości postu, gracz otrzymuje rangę dojrzewający. Po kolejnej partii postów - rangę dorosły. Rang tych nie można zmienić, no chyba że zbieramy odpowiednią liczbę postów na rangi dodatkowe tego wymagające.
Odpowiednia ilośc postów. Młode - 0 postów, dojrzewający - 200 postów i dorosły - 400 postów.

Wojownik (strażnik/wojownik/zwiadowca)
Odważny wojak, który za cel swojego życia obrał sobie obronę bliskich i całej gildii. Wojownicy mogą byc zwiadowcami, czyli wędrowac po obrzeżach terytorium gildii i pilnowac ich granic przed intruzami. Mogą byc strażnikami, czyli czuwac przy określonych miejscach - lub zwykłymi weteranami, którzy biorą udział w bitwach i w walkach wręcz. Przy zakładaniu KP i wybraniu tejże rangi każdy z nas powinien wpisac także swoją profesję - strażnik, zwiadowca lub po prostu wojownik)

Łowca
Kot odpowiedzialny za spiżarnię w gildii. Grupowo lub indywidualnie organizują polowania. Podczas głodów i zaraz na terytoriach swoich gildii, myśliwi albo łamią nadane im prawo o nietykalności terenów przeciwnych klanów i urządzają polowania na ich polowiskach, albo w tym celu specjalnie wędrują na ziemie neutralne.

Szpieg
Istota świetnie wykwalifikowana w dziedzinie śledzenia, skrycia się, zdobywania informacji. Każdą ważną wiadomośc melduje dowódcy szpiegów. Zabronione jest korzystanie z usług szpiega w celu napisania gazetki. Prawo to, za sprawą dobrej zapłaty, jest często łamane. Szpieg-samotnik pracuje zwykle "na zawołanie" - przez sytą zapłatę.

Medyk
Inaczej lekarz. Ma swój "gabinet" w lecznicy - uzdrowisku Ytir - i uzdrawia chorych mieszkańców. Medyk może byc także samotnym wędrowcom, który ratuje z opresji samotnych nieszczęśników. Medycy znają się, podobnie jak szamani, na większości ziół i potrafią zrobic z nich użytek.

Artysta
Zwariowany kot o duszy poety, dobrze maluje i daje innym lekcje rysunku.
Często prosi się go o pomoc o stworzeniu mask na pysku innych bądź udekorowanie posągów. Rodzajów artystów jest mnóstwo - nie tylko malarzy czy rzeźbiarzy, ale także poeci, którzy wykorzystują swój talent i układają pieśni dla swojej gildii i nie tylko.

Wędrowca
Samotnik, który mało wie o całej krainie Reu. Może starac się o dołączenie do jednego z gildii. Zwykle wybiera sobie jeden, neutralny teren i zamieszkuje na nim.

RANGI OGRANICZONE:

Dowódca szpiegów:
Wykwalifikowany łowca, który odpowiedzialny jest za całą zgraję szpiegów. Zbiera dane, gromadzi zebrania, organizuje wyprawy i to wszystko składa na stół przed przywódcą, starając się nie przekręcic faktów. Dowódca szpiegów jest tylko jeden na każdą gildię.
Wymagania: minimum 300 postów pod rangą szpieg.

Namaar / Akan / Moxus
(kolejne rangi Eswerynu, Axis, Kazaayr)
Dowodzący, najsilniejsi wojownicy. W każdej liczą oni po trzech dowódców. I każdy z nich ma cechy szczególne - skrzydlaci Namaarzy są szybcy, rodowici Esweryńczycy czystej, anielskiej krwi. Akani to wyspecjalizowani w zastawianiu pułapek, inteligentni i sprytni skrytobójcy, świetnie maskujący się w każdym klimacie - oszukanie grawitacji nie sprawia im problemu. Moxus ma zdolności magiczne, posługuje się czarną magią, ma umiejętnośc przybrania formy czarnego kruka i scalenie się z cieniem.
Wymagania: minimum 600 postów pod rangą wojownika.

Szaman
Zeyvatiri o umiejętnościach magów z gildii. Potrafi, podobnie jak medycy, leczyć - znają się na mniej popularnych chorobach, rozpoznają każdy rodzaj zioła, znają dokładne przepisy na podstawowe zaklęcia. Komunikują się z Bogami gildii oraz zmarłymi Zeyvatiri i wygłaszają ich wole. Potrafią przewidziec przyszłośc albo posiadają rozwinięte zdolności umysłowe (hipnotyzacja, telekineza itp). Mają też bardzo dobry kontakt z przyrodą, dzięki czemu łatwiej rozumieją cały świat. Odpowiedzialni są za ciepło rodzinne w gildii, służą pomocą i terapią dla każdego. Na każdą gildię przypada dwóch szamanów.
(ranga ograniczona do liczebności)

Nauczyciel
Zeyvatiri, który naucza młode koty sensu życia. Opowiada legendy o bogach, o bohaterach, czyta mity z księgi Hanubi, w wolnych chwilach nauczyciel łowiectwa, polowania i po prostu dobrej zabawy. Dba o dobre stosunki między młodymi, o ich inteligencje, kreatywność, rozdziela ich na grupy, doradza w przyszłościowej roli w gildii. Zazwyczaj starszy kot, który w zmarszczkach ukrywa życiowe doświadczenie.
Wymagania: minimum 600 postów
Minimum 300 postów


Ostatnio zmieniony przez Kayrena dnia Nie 13:35, 04 Maj 2014, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Dekanoi i Drugi Świat - wkrocz w magiczny świat dzikich kotów. Strona Główna -> FAQ / Rangi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin