Forum Dekanoi i Drugi Świat - wkrocz w magiczny świat dzikich kotów. Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Rangi Dodatkowe + Pośmiertelne

Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum Dekanoi i Drugi Świat - wkrocz w magiczny świat dzikich kotów. Strona Główna -> FAQ / Rangi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Szira De' Lesore
| Śmierciożerca |



Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 746
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:34, 16 Sie 2012 Temat postu: Rangi Dodatkowe + Pośmiertelne

Rangi Dodatkowe

Wygnany
postac wygnana z gildii albo nawet krainy. Każdy wygnaniec nie ma prawa przebywac na ziemiach Dekanoi. Zamieszkuje więc Drugi Świat. Każdy wygnany może powiększyc szereg barbarzyńców.

Mag
Coś pomiędzy szamanem, zaklinaczy natury. Potrafi kontrolowac jeden z żywiołów - wodę, ogień, wiatr bądź ziemie. Mag jest nieśmiertelny i potężny - przy wybieraniu tej rangi należy wybrac żywioł, który będzie przewodnikiem dla waszej postaci i którym będziecie mogli manipulowac. Ilośc Magów jest ograniczona!
(obecnie: 2/5 magów)
Minimum 1000 postów


Demon
Zeyvatiri, którego duszę zawładnął szatan, bądź ten, który podpisał z nim traktat Nie należy on do całkowitej społeczności demonów - na co dzień jest normalnym kotem, żyjącym jak osobnik własnego gatunku. Żyje w spokoju - jednak nocą opętanego zaczynają nachodzic wizję, w jego głowie roi się od szeptów, dziwnych zjawisk przed oczami, halucynacjami. Zaczyna byc zupełnie inną osobą, łaknącą krwi i zabijającą bez zmrużenia oka. Nic nie może tego powstrzymac - kieruje nim wewnętrzny demon, który zżera powoli duszę. Za dnia opętany jest trochę senny i nie pamięta nic z minionej nocy. Podczas "furii" (bo tak nazywa się okres nocny u opętanego) wzrasta siła. Okres nocny u opętanego to stan umysłu, który nakazuje zabijać.
minimum 1000 postów.
(obecnie 0/10 demonów)
Wymagania: Minimum 500 postów

Półbóg
Półbóg to typowy heros posiadający w sobie cząstkę boga - ma nadzwyczajne zdolnosci. Cechy, no cóż, typowo kocie, nie musi za to nic jeść, nic pić, nawet spać. Jest nieśmiertelny i tylko archanioł czy szatan, zjednoczywszy się mogą go pokonac i zabic.
(obecnie 0/3 półbogów)
Minimum 2000 postów.

Mutant
Istota, która wraz z biegiem swoich lat mutuje i zmienia się w monstrum. Dodatkowe kończyny, oczy bez źrenicy, gorąca ślina płynąca z pysku, wielkie kolce które ciągną się od karku po linii kręgosłupa. Jedynie fizycznie mutanci przybierają dodatkowe cechy.
minimum 1000 postów, w czasie których zachodzić będą zmiany nad ciałem postaci.

Znachor
Pośrednik dusz. Wywołuje dusze, które utkwiły w światach równoległych, w pewnych okolicznościach nie dostały się do raju i potrzebują pomocy. Zazwyczaj mają coś do wykonania na ziemi. Właśnie od tego jest Znachor - by pomóc te zadanie wykonac. Często użycza swoje ciało, by wpuścic duszę Zeyvatiri. Żyje blisko ponad pięć tysięcy lat, jego rany goją się znacznie szybciej. Łatwo łapie kontakt z innymi. Znachorem może byc tylko samotnik.
(obecnie 0/7 znachorów)
minimum 2000 postów.


Rangi Pośmiertelne


Umarły
Czyli ktoś, kto odszedł z forum, pozostawiając swoją postać (na forum nie można jej adoptować ani osuwać, w końcu każdy z nas wpisuje się do księgi forum i ma własną historię i udział w fabule, każdy usunięty post może historię tę zmienić całkowicie).

Zbłąkana Dusza:
Jest to nic innego jak duch, nieżyjący kot w krainie. Jest istotą niematerialną - nie może złapać przedmiotu, nie może jeść, pić, nie musi spać itp. Potrafią przybrać postać za życia, jest ona... "przezroczysta".
Duchy potrafią latać i być niewidzialnymi. Mają potężny śmiech i chichot - dochodzi on ze wszystkich stron świata, nie można dokładnie określić źródła. Do tego mają lodowaty dotyk - jednak zamiast normalnego dotyku czujemy chłodny powiew wiatru. Straszne, co nie?
Minimum 15 postów za życia, śmierć zgłoszona do admina i uzasadniona.

Upiór:
Upior, zjawa to najwyższej rangi zbłąkana dusze. Tak jak normalne istoty potrafią przybrać swoje ciało jakie miały za życia lub troche zdeformowane, mogą trzymać przedmioty, mogą jeść, ale nie muszą. I tak jak duchy potrafią latać, stawać się niewidzialnymi a ich śmiech podobnie jak u zbłąkanych dusz staje się przerażający. Pokonać upiora może tylko jasność - może i promieni słońca się nie boi, ale aur archaniołów owszem. Ranga BARDZO ograniczona.
(obecnie 1/10 upiorów)
Minimum 1000 postów pod rangą "Zbłąkana Dusza"

Wampir
Krwiożercza istota łaknąca krwii innych dzikich kotów. Niektóre są wegetarianami, niektóre zywia się krwią innych zwierząt. Niektóre są jednak nie pohamowane. Są silne i szybkie. Nie dysponują żadną aurą.
Ich kły są większe od kłów innych kotów - ale nie przesadzajmy, nie dorównują wielkością kłów tygrysów Szablozębnych!
Wampir posiada dość dużą moc. Potrafimy między innymi: szybciej biegać, jest trochę silniejszy od zwykłego lwa czy tygrysa. Nie posiada jednak innej mocy. Podobnie jak koty z gildii mroku lubi mrok i ciemność - promienie słoneczne źle na niego działają, niszczą go od środka.
minimum 100 postów.


Ostatnio zmieniony przez Szira De' Lesore dnia Sob 21:05, 03 Maj 2014, w całości zmieniany 25 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum Dekanoi i Drugi Świat - wkrocz w magiczny świat dzikich kotów. Strona Główna -> FAQ / Rangi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin